نمکدان

۲ مطلب در ارديبهشت ۱۴۰۰ ثبت شده است

  • ۰
  • ۰

راهنمای خرید شمع

شمع یکی از پرکاربردترین لوازمی است که در طول سالیان سال در زندگی بشر وجود داشته. در گذشته آنها بیشتر برای روشنایی مورد استفاده قرار می‌گرفتند، اما امروزه کاربردهای دیگری مانند نور درمانی، عطر درمانی، دکوراسیون، تولد، تسلیت و غیره دارند. شما می‌توانید با قرار دادن آنها در شمعدان‌هایی زیبا بر روی کنسول‌های خانه خود، جلوه‌ای زیبا به دکوراسیون خانه ببخشید. در ادامه مطلب، با فلق شاپ همراه باشید تا به بررسی انواع، قیمت، و نکاتی در رابطه با این اشیاء پرکاربرد و زیبا بپردازیم.

انواع شمع‌ها و کاربردشان

شمع‌ها با توجه به کاربردشان دارای انواع مختلفی شامل عطری و تزئینی، ستونی، قلمی، نذری، تولد، وارمر، شناور و مایع می‌باشند که در ادامه به توضیحی در مورد برخی از آنها می‌پردازیم. لازم به ذکر است که شمع‌ها از نظر موم، به طور کلی، دارای دو نوع هستند که شامل موم زنبور عسل و موم پالم می‌شوند. اگر می‌خواهید موم هنگام سوختن کمتر چکه کند، از موم زنبور عسل استفاده کنید.

  • شمع عطری

در نوع عطری، رایحه‌های زیادی وجود دارند که هر یک متناسب با شرایطی خاص مورد استفاده قرار می‌گیرند و برخی از آنها خواص بسیاری دارند. برای مثال رایحه نعناع خاصیت درمانی داشته و باعث افزایش هوشیاری و تمرکز و کاهش میگرن می‌شود. توجه کنید که برای سالن غذاخوری از رایحه تند استفاده نکنید زیرا با ترکیب شدن با بوی غذا، آن را ناخوشایند می‌کند. در عوض می‌توانید از رایحه گل مریم استفاده کنید. این نوع شمع‌ها برای افراد بیمار مناسب‌تر هستند.

  • شمع ستونی

 شمع ستونی، ضخیم و قطور بوده و معمولاً نیازی به  تکیه‌گاه ندارد، و بهتر است آنها را داخل شمعدان‌های فانوسی و یا بشقاب‌های ضد حرارت قرار دهید. همچنین می‌توانید آنها را در شمعدان‌های لبه بلند، که اغلب به همین منظور طراحی شده‌اند، قرار دهید، تا از خاموش شدن شعله آنها نیز جلوگیری کنید.

  • شمع قلمی

شمع‌های قلمی دارای ساختاری باریک و بلند و مخروطی شکل هستند. کاربرد آنها بیشتر برای میز غذاخوری بوده و در شمعدان‌های شاخه‌ای نیز قابل استفاده هستند.

  • شمع وارمر

وارمرها از ارزان‌ترین نوع شمع‌ها هستند و می‌توانید از آنها جهت گرم نگه داشتن غذا در مجالس و منازل استفاده کنید. در شمع‌سازی آنها از یک قالب فلزی و یا پلاستیکی استفاده می‌شود، که توصیه می‌شود قالب فلزی را تهیه کنید.

 

شمع‌های معطر خواص بسیار زیادی دارند.

  • شمع شناور

این نوع شمع‌ها که از نامشان نیز پیداست، برروی آب و به صورت شناور قابل استفاده هستند، و معمولاً برای مجالس و مناسبت‌های خاص استفاده می‌شوند.

  • شمع تولد

شمع تولد می‌تواند دارای انواع مختلفی مانند قلمی، عددی و غیره باشد. همچنین جنس آنها نیز متفاوت است. برای مثال برخی از انواع عددی و یا حروف آنها از جنس پلاستیک بوده و تنها یک بار قابل استفاده هستند. همچنین می‌توانید طرح‌های فانتزی آن را نیز خریداری کنید. در صورت خریداری نوع قلمی، باید به تعداد سن شخص مقابل، آن‌ها را تهیه کنید.

نکاتی در مورد خرید شمع‌ها و استفاده از آنها

در هنگام خرید شمع‌ها توجه کنید که فیتیله آن‌ها نخی باشد، زیرا آهسته‌تر می‌سوزند و دود کمتری نیز تولید می‌کنند. اگر به نور و رایحه زیاد اهمیت می‌دهید از شمع‌هایی با چند فیتیله استفاده کنید. شمع‌های قلمی ساده و معطر را به عنوان شمع‌های تسلیت نیز می‌توانید استفاده کنید. در صورتی که مبتلا به میگرن هستید، شمع‌هایی با موم زنبور عسل و یا رایحه‌دار را خریداری کنید. در هنگام خرید، همچنین به نیاز خود و مکانی که برای آن در نظر دارید توجه کنید. لازم به ذکر است که شمع‌های طبیعی در حفظ محیط زیست نیز مؤثر هستند.

چه مواردی در قیمت شمع‌ها تأثیرگذار هستند؟

قیمت شمع به موارد بسیاری از جمله جنس مواد سازنده، کیفیت مواد، کیفیت فیتیله، طرح و زیبایی، نوع آن، مرغوبیت، برند سازنده، و غیره بستگی دارد. شمع‌های وارمر ارزان‌ترین نوع هستند. پس از آن نوع قلمی و تولد، پایین‌ترین قیمت را در بین سایر انواع آن دارند. همچنین شمع‌هایی به نام هوشمند نیز وجود دارند که در واقع از لامپ‌های LED در آنها استفاده شده است و بدون شعله هستند، که قیمت بالاتری دارند.

 

منبع : فلق شاپ

  • نمک دان
  • ۰
  • ۰

هدیه مادر قطعاً می‌تواند یکی از زیباترین کارهایی باشد که ما می‌توانیم برای عزیزترین شخص زندگی‌مان فراهم آوریم. درست است که با هیچ کاری نمی‌توان محبت بی‌دریغ مادران را جبران کرد، اما باز هم مناسبت‌هایی همچون تولد ، روز مادر و … فرصتی جهت تشکر، ابراز علاقه و قدردانی می‌باشد. با کادوباتو همراه باشید تا ایده‌های جذاب کادو برای مادر در مناسبت‌های مختلف را بیاموزید. شاید این سؤال را از خود بپرسید که هدیه مناسب برای مادر چه می‌تواند باشد؟ به بخش اکسسوری­‌های زنانه مراجعه کنید تا با ایده‌های جذابی آشنا شوید.

انواع کادو زنانه با ایده‌های جذاب

کادو زنانه خوشبختانه از تنوع گوناگونی همچون انواع عطر و ادکلن، شال و روسری، کیف و کمربند و … برخوردار می‌باشد که انتخاب را برای افراد راحت‌تر می‌نماید.

 هرچند مادرها در هدیه گرفتن همیشه کم‌توقع هستند، اما باز هم افرادی هستند که همیشه به دنبال بهترین هدیه زنانه برای روز مادر، عید نوروز، تولد و … می‌باشند.

در خصوص هدیه خریدن، کافی است کمی خلاقیت و سلیقه به خرج دهید تا بهترین انتخاب را داشته باشید. هدیه برای مادر نشان دهنده علاقه بیش از حد شما بوده و قطعاً ارزشتان نزد خانواده نیز بالاتر می‌رود.

بهترین کادو برای مادر

کادو برای مادر هر چقدر هم کوچک و ارزان باشد باز هم ارزشمند است. در اولین وهله قبل از اینکه به سراغ هدیه‌های گران قیمت و پرزرق و برق بروید، کمی با خود فکر کنید که مادرتان بیش­تر به چه چیزی احتیاج دارد. این غافل‌گیری قطعاً می‌تواند دو طرف را سر ذوق آورد.

نمی‌توان برای بهترین هدیه تعریف دقیقی ارائه داد، چون این موضوع از نظر یک زن با زن دیگر تفاوت دارد. به همین دلیل به شما کاربران کادوباتو توصیه می‌کنیم قبل از خرید کادو مادر و هدیه مناسب برای آن اول به نیازهایشان توجه داشته باشید.

راهنمای خرید هدیه روز مادر

یکی از کارهایی که با وجود شلوغی و گرفتارهای روزمره هرگز فراموش نمی‌گردد، هدیه مادر در مناسب تولد حضرت زهرا است. قطعاً همه ما دوست داریم که بهترین کادو روز مادر را تقدیم این فرشته‌های زمینی کنیم.

 در زمان تهیه هدیه روز مادر مطابق با سلیقه آن­ها لازم است که کمی حساس‌تر برخورد کنیم، زیرا زنان کادویی را که شما با عشق و علاقه می‌خرید را به خوبی درک کرده و گرانقدر می‌دانند.

 می‌توان گفت روز مادر بهانه‌ای می‌باشد که ما بتوانیم برای تلاش و زحمت این همه سال مادرانمان با خرید یک هدیه قدردانی کنیم.

بهترین هدیه روز مادر

عطر و ادکلن هدیه مناسب روز مادر

اگر به دنبال هدیه‌های پیشنهادی هستید، ما با توجه به تجربیات کسب شده می‌توانیم بگوییم که یکی از کلاسیک‌ترین هدایا که هر مادر و مادربزرگی از دریافت آن خوشحال می‌شود، عطر و ادکلن می‌باشد. اگر مادر شما نیز به عطر علاقه‌مند می‌باشد، می‌توانید بهترین آن را به عنوان هدیه روز مادر به او بدهید. گاهی اوقات اکثر افراد در هنگام خرید هدیه روز مادر دچار سردرگمی می‌گردند.

 در فروشگاه کادوباتو ایده‌های متنوع و جذابی پیش روی شما قرار دارد. لازم است بدانید که دکوری خانه نیز همچون گل و گلدان، ساعت دیواری  و با حتی هفت سین ازجمله وسیله‌ی مورد علاقه مادران است.

انتخاب هدایایی خاص در روز مادر

در هنگام خرید کادو روز مادر همان‌طور که قبلاً نیز ذکر کردیم به علایق آنان توجه کنید تا به سادگی و با رضایت خرید خود را انجام دهید. زمانی که صحبت از هدیه روز مادر می‌شود، افراد با خود می‌گویند که برای کادو مادر چه بخریم؟ گزینه‌های زیادی پیش روی شما قرار دارد.

 شال و روسری‌های طرح­دار با بهترین برندها و جنس عالی، زیور آلات، کیف‌های متنوع که قطعاً هر بانویی به آن احتیاج دارد، می‌توانند بهترین روز مادر را برای شما و خانواده‌تان رقم بزنند. خاص‌ترین هدایا را از ما بخواهید.

شیک‌ترین کادو تولد مادر

اگر به دنبال هدایای جذاب و تهیه کادو تولد مادر می‌باشید، این مقاله را از دست ندهید. مادر قلب تپنده هر خانه‌ای می‌باشد و زمانی که صحبت از تولد این فرشتگان به میان می‌آید، همه ما دوست داریم با خرید هدیه برای تولد مادر لبخند بر لبان آن­ها بیاوریم.

 کادو تولد برای مادر می‌تواند اقسام گوناگونی را شامل گردد که هر کدام نیز زیبایی خاص خود را دارند. مهم­ترین مسئله در این خصوص این است که به سراغ هدیه‌هایی برویم که مادرانمان بتوانند از آن­ها استفاده نمایند. فروشگاه کادوباتو چند پیشنهاد جالب برای شما دارد تا بتوانید زیباترین انتخاب را داشته باشید.

کادو برای تولد مادر

پیشنهادهایی جهت هدیه تولد مادر

۱) کیف پول زنانه

کیف پول جزء آن دسته از اقلامی می‌باشد که زنان همیشه به آن نیاز دارند. می‌توان گفت که بهترین کادو برای تولد مادر کیف می‌باشد که در انواع و اقسام گوناگونی نیز وجود دارند.

ست هدیه زنانه نیز می‌تواند پیشنهاد خوبی برای کادو تولد مادر باشد. اما باز هم تأکید می‌کنیم اینها همه سلیقه‌ای بوده و متناسب با نیاز افراد انتخاب می‌گردند.

در کل کیف یک هدیه کاربردی و ارزشمندی است که در هر مکان و موقعیتی نیز مورد استفاده قرار می‌گیرد.

۲) ساعت مچی به همراه گل

هرگاه قصد خرید کادو تولد مادر را داشتید، فراموش نکنید که در کنار آن گل نیز قرار دهید. در این صورت شور و عشق هدیه‌تان در نظر مادر نیز افزایش می‌یابد.

حال دیگر فرقی ندارد گل شما دکوری باشد و یا طبیعی. خرید ساعت مچی نیز از دیگر هدایای هیجان انگیز به عنوان هدیه تولد مادر است.

مطابق با نظر و سلیقه‌ای که از مادرتان دارید می‌توانید انواع آن را در مدل و رنگ‌های گوناگون در فروشگاه کادوباتو بیابید و به عنوان هدیه مادر به او تقدیم نمایید. زیباترین و شیک‌ترین هدیه را در روز تولد شما به مادرتان بدهید.

زیباترین هدیه برای مادران

صحبت‌های پایانی

هدیه دادن و هدیه گرفتن یکی از پسندیده‌ترین رفتارهایی است که هر فردی برای خوشحال کردن و لبخند به لب آوردن طرف مقابل خود انجام می‌دهد. مطمئناً همه شما می‌دانید که مادران چراغ خانه‌مان هستند. درواقع اگر آن­ها نباشند زندگی نیز معنای خود را از دست می‌دهد. با خرید هدیه در مناسبت‌های روز مادر و یا تولد می‌توانیم لحظاتی لبخند بر چهره آن­ها بنشانیم و تشکر کوچکی کرده باشیم در مقابل این همه لطف و محبت آنان. هدیه مادر یکی از مهم­ترین مسائلی است که هر فرزند شایسته‌ای با آن از مادر خود تشکر می‌کند.

منبع : کادوباتو

  • نمک دان